Szakmai önéletrajz2018-10-11T16:09:17+00:00
Dr. Fábián Henriette

TANULMÁNYOK

2017: krízistanácsadó szakpszichológus, ELTE PPK

2014: integrált szülő-csecsemő és kisgyermek konzulens, PPKE BTK

2004: doktori fokozat, Eberhard- Karls Universität Tübingen, Németország

1999: pszichológus, ELTE BTK

SZAKMAI ÖNÉLETRAJZ

2015- Óvodapszichológus, Zuglói Zöld Lurkók Óvoda, Budapest

2014- szülő-csecsemő és kisgyermek konzultáció, magánvállalkozás, Budapest, Zugló

2005-2015 főiskolai docens, Kodolányi János Főiskola, Székesfehérvár

2006-2008 iskolapszichológus, Bródy Imre Gimnázium, Budapest

2002-2004 pszichológus, Gyermekpszichoterápiás Ambulancia, Tübingen, Németország

Publikációk2019-01-16T12:36:59+00:00

Fábián, H. (2004): Indizierte Prävention der Aufmerksamkeitsdefizit- und Hyperaktivitätsstörung im Vorschulalter. Dissertation, Universität Tübingen. Internetadresse: http://w210.ub.uni-tuebingen.de/dbt/volltexte/2005/1566/

Fábián, H., U. Kerber, Hautzinger, M. & Schlottke, P. F. (2007): Früherkennung und Prävention von ADHD im Vorschulalter. In: Röhrle, B. (Hrsg.) Prävention und Gesundheitsförderung. Band III: Kinder und Jugendliche. Tübingen: DGVT. 649-679.

Fábián, H. (2006): A hiperaktivitás és figyelemzavar kognitív viselkedésterápiája. Konferenciaelőadás. Nevelési Tanácsadók V. Országos Találkozója, Budapest.2006. január 10.

Fábián, H. (2006): Csak bátran, Til Tigris! Egy terápiás program szociálisan szorongó gyerekek számára. Konferenciaelőadás. II. Országos Gyermekpszichoterápiás Konferencia, Budapest. 2006. március 10-11.

Fábián, H. (2007): Viselkedészavarok iskoláskorban. In: Bábosik, I.- Torgyik, J. (szerk.): Pedagógusmesterség az Európai Unióban. Eötvös József Kiadó, Budapest. 257-275.

Fábián, H. (2008): MÁTÉ & RÉKA: Serdülőkori depresszió megelőzése az iskolapszichológusi gyakorlatban. Konferenciaelőadás. Magyar Pszichológiai Társaság Nagygyűlése, 2008. május 22-24, Nyíregyháza.

Fábián, H. (2009): Sebzett kamaszlélek- depresszió és öngyilkosság serdülőkorban In: Bábosik, I.- Torgyik, J. (szerk.): Az iskola szocializációs funkciói. Eötvös József Kiadó, Budapest. 98-112.